Jak skutecznie wypromować naszą stronę internetową?

Rozwój branży marketingu pozwolił na to, aby wyróżnić się spośród wielu w ściecie internetowym. Jakie rodzaje reklamy internetowejna nas czeka? Poznaj reklamę jawną i niejawną, wybierając coś dla siebie.

Artykuły sponsorwane

Na rynku mamy różne rodzaje reklamy internetowej, a jedną z nich są właśnie artykuły sponsorowane. Takie artykuły na pierwszy rzut oka wyglądają jak klasyczne artykuły blogowe. W niektórych czasopismach branżowych można także się spotkać z artykułami sponsorowanymi, które nie odbierają zbytnio od tradycyjnego artykułu naukowego, które są także zamieszczane w takim czasopiśmie. Zadaniem takich artykułów jest przede wszystkim promocja produktów lub usług. Zwykle jest przygotowywanych kilka artykułów, które zostaną zamieszczone na portalach o podobnej tematyce. W krótkim czasie można liczyć na zwiększenie liczby odwiedzających. Artykuły cały czas będą pracować na wizerunek firmy. Artykuł sponsorowany powinien być ciekawy i przyciągać odbiorców. Same koszty artykułów sponsorowanych są niskie. Taki sposób reklamy jest na pewno wyjątkowy i wyróżnia się na tle konkurencji. Istnieje jednak ryzyko, że artykuł sponsorowany, który zostanie nieprawidłowo przygotowany, może zniekształcić aktualny wizerunek firmy w oczach odbiorcy.

Google Ads

Google Ads jest platformą, która jest przeznaczona do kampanii reklamowej w internecie. Ta usługa jest reklamą płatną, czasami znajdziemy ją pod nazwą linki sponsorowane. Google Ads na chwilę obecną jest jedną z największych platform tworzonych do kampanii reklamowych, należącej do Google. Linki sponsorowane zawsze wyświetlają się na samej górze po wyświetleniu wyników szukanej frazy. Na pewno jest to narzędzie godne polecenia, gdyż osoby szukające danej frazy mogą natknąć się na promowane produkty i usługi. Klient tak naprawdę decyduje o tym, ile zapłacić za reklamę na Google Ads. Zdarzają się jednak odbiorcy, którzy doskonale odnajdują się w świecie internetowym, dlatego mogą też nie kliknąć wyświetlaną reklamę. Zaprojektowanie efektywnej kampanii jest trudne, dlatego to zadanie powinniśmy powierzyć specjalistom w tej dziedzinie.

Newsletter

Wiele firm stawia na działania zwykłego newsletteru, który jest wysyłany do aktualnych, ale także przyszłych klientów. Jednak trzeba uważać, aby nie przekroczyć granicy pomiędzy newsletterem a spamem. Dobre maile powinny zawierać przede wszystkim funkcje informacyjne. Wadą tego kanału komunikacji jest to, że nasza poczta może sklasyfikować go jako spam. Warto pamiętać, aby reklama tym kanałem nie była nachalna, a przedstawiała firmę od dobrej strony.

Reklama internetowa może zostać stworzona w taki sposób, że przez lata będziemy o niej pamiętać. Niestety są też takie, o których będziemy chcieli wszystko zapomnieć. Wierzę, że należysz do tej pierwszej grupy. Stwórz reklamę godną zapamiętania.